KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 11 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Kształcenie integracyjne Filia nr 11 Jak pracować z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnychTyt. oryg. : "Surviving and Succeeding in SEN". AUTOR:O`Regan, Fintan J.POZ/ODP:Fintan J. O`Regan ; przeł. Robert Waliś.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : K. E. Liber, 2005. SERIA:Rodzice i Dzieci HASŁA:Dziecko upośledzone - nauczanie - metodyKształcenie integracyjne - metody OPISFIZYCZNY:98 s. ; 21 cm. SYGNATURA:37 B37 KOD KRESKOWYINWENTARZ:111000320040111000320057111000320064320043200532006 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępne są 3 egzemplarze.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Moje "ja" i szkoła integracyjna : zjawiska ukrytego programu w nauczaniu uczniów niepełnosprawnych"Zjawiska ukrytego programu w nauczaniu uczniów niepełnosprawnych " AUTOR:Lis-Kujawski, Andrzej.POZ/ODP:Andrzej Lis-Kujawski. ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. HASŁA:Dziecko niepełnosprawne - nauczanieKształcenie integracyjneUkryty programPoradniki dla nauczycieli WYDANIE:Wyd. 2. OPISFIZYCZNY:253, [3] s. : il. ; 24 cm. SYGNATURA:37 B KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100038341038341 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Książka przedstawia problematykę ukrytego programu szkoły integracyjnej z perspektywy interakcyjnej. W kontekście rozwoju i coraz większego znaczenia szkolnictwa integracyjnego w Polsce opracowanie naświetla ten słabo zbadany do tej pory aspekt jego funkcjonowania.Publikacja konsekwentnie stara się powiązać problematykę ukrytego programu szkoły z zagadnieniami psychologicznego wpływu, jaki wywiera on na uczniów z niepełnosprawnościami oraz na ich myślenie o sobie oraz własnej niepełnosprawności.Wnioski i diagnoza sytuacji opierają się na bezpośrednich relacjach osób zaangażowanych w realizację edukacji integracyjnej - nauczycieli szkoły integracyjnej oraz uczących się w niej niepełnosprawnych uczniów (czyli odbiorców ukrytego programu) oraz badaniach dotyczących ich percepcji zjawisk oraz reakcji psychologicznych. Prawdopodobnie jest to pierwsza przeprowadzona w taki sposób - jak najbardziej konkretny, a nie abstrakcyjny i czysto teoretyczny - próba zbadania zjawiska ukrytego programu w szkolnictwie integracyjnym. UWAGI:Bibliogr. s. 225-232. Streszcz. ang. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Psychospołeczna integracja dzieci przewlekle chorych w szkole podstawowej AUTOR:Nowicka, Agnieszka.POZ/ODP:Agnieszka Nowicka. ADRESWYDAWNICZY:Kraków : "Impuls" : ["Poligrafia Salezjańska"], 2001. HASŁA:Dziecko chore - socjologia - Polska - od 1989 r.Kształcenie integracyjne - socjologia - Polska - od 1989 r.Nauczyciele - socjologia - Polska - od 1989 r. OPISFIZYCZNY:223, [1] s. ; 24 cm. SYGNATURA:3737 B KOD KRESKOWYINWENTARZ:1110003184051110003184123184031841 UWAGI:Bibliogr. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępne są 2 egzemplarze.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE